Tesa Powerstrips od Streetcom

Test, w którym miałam przyjemność brać udział w ostatnim czasie to produkty marki Tesa. Paczka ambasadora naprawdę świetna i oprócz zestawu dla siebie można było rozdawać próbki dosłownie garściami :)

Polecam stronę http://streetcom.pl/ wszystkim testującym :)

Należymy do osób, które chętnie zmieniłyby coś w mieszkaniu, dodały, powiesiły, ale widmo wiercenia, czy wbijania gwoździ sprawia, że odkładamy to na później. Kilka rzeczy czeka na naprawę, inne w kącie na powieszenie i szczerze mówiąc wątpiłam, że się doczekają.






Dziwię się, że sama nie wpadłam na pomysł kupienia taśm montażowych Tesa, bo po ostatnim Bożym Narodzeniu, kiedy ozdoby i lampki rozwieszone na gumowych haczykach przyssawkach i taśmie klejącej odpadały kilka razy dziennie miałam po prostu dosyć.

Część paczki ambasadora czeka więc jeszcze na Święta, a póki co podkleiłam odpadające listewki itp, ściereczka w kuchni ma w końcu na czym wisieć (w zestawie były też samoprzylepne wieszaczki), ciągle spadał nam uchwyt na papier toaletowy, a teraz póki co się trzyma ;) Jak widać produkty dobre też dla leniuszków do prowizorycznych napraw.







W zestawie jest również girlanda urodzinowa, z czego bardzo się cieszę, bo lubię tego typu ozdoby i w końcu nie muszę się martwić, jak je przymocować.






Taśmy montażowe Tesa Powerstrips oceniam bardzo dobrze i naprawdę polecam, ale uważajcie na ciężar przedmiotów, które wieszacie, bo znam osoby, którym obraz spadł już kilka razy na głowę ;) Na każdym produkcie napisane jest ile kg da radę utrzymać i tego przestrzegajcie ;)

Dla mnie największy plus jest taki, że nie niszczę ścian, nie muszę babrać się z klejem i mogę po prostu zmienić zdanie i po dwóch dniach wszystko przewiesić nie zostawiając brzydkich śladów. Tesa przydała mi się także do podklejenia przedmiotów, które często się nam przewracają :)

Podsumowując - łatwo, szybko, dyskretnie i czysto :) Polecam!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Coś dla przyszłych i obecnych mam ;)

Werther's Original Soft Caramels

Frashe - serum ujędrniające do biustu