Frashe - serum ujędrniające do biustu


Miałam przyjemność testować serum ujędrniające do biustu Frashe, co bardzo mnie ucieszyło, bo idealnie pasuje do moich pielęgnacyjnych potrzeb. Podczas ciąży i na początku karmienia piersi bardzo się u mnie powiększyły, co spowodowało rozciągnięcie skóry i gdy wróciły do swojego rozmiaru, skórze brakowało jędrności, napięcia i była delikatnie wiotka. Karmiłam prawie 3 lata, ale obalę przy okazji mit, że to źle wplywa na piersi. Wystarczy dobry biustonosz, pielęgnacja i ten etap nie pozostawia po sobie śladów ;) W każdym razie lata lecą i skóra się zmienia i warto sięgnąć po kosmetyki specjalistyczne z górnej półki. To spora inwestycja, dlatego taki test to genialna sprawa.
Po pierwsze zachwyciło mnie opakowanie - zgrabne, poręczne, bardzo estetyczne. Zapach dosyć dziwny, lekko kwaśny, trochę jak maść, czy lekarstwo, ale krótko wyczuwalny. Serum dobrze się wchłania i nie klei. Ma postać lekkiego, przezroczystego żelu i jest całkiem wydajne. Nie oczekiwalam cudów, ale po kilku dniach regularnego stosowania rano i wieczorem skóra wyglądała ładniej, była nawilżona i gładsza. Przyznam się, że później stosowałam już Frashe raz dziennie, ale pomimo to po 2-3 tygodniach zwiotczałe fragmenty lekko się napięły, a całe piersi ogólnie wyglądają zgrabniej i na bardziej jędrne. Nie jest to spektakularny efekt, ale jednak widoczny. To pierwsze serum, które zadziałało. Bardzo się cieszę, bo za tydzień jadę na długo wyczekiwany urlop i wskakuję w bikini ;) Polecam! Zapraszam też na stronę producenta http://frashe.pl

Komentarze

  1. Serio widziałaś zmianę w sumie po tak krótki czasie? ;O Ja miałam tyle tych kremów i po pół roku niczego nie było po nich widać. Skąd dokładnie kupowałaś frashe? Gdzie można go jeszcze dostać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to szczęście, że dostałam go do testów ;) Naprawdę wygładził i trochę ujędrnił biust ;)

      Usuń
    2. wiesz moze gdzie bym znalazla sklad tego kremu? jestem ciekawa co tam jest w srodku bo podobno jest naturalny ;p

      Usuń
    3. Masz na stronie frashe wszystko zapisane. Myślę, że na spokojnie znajdziesz tylko musisz wejść na szczegóły. Pozdrawiam.

      Usuń
    4. A orientujecie się może jak to jest z tym kremem jeżeli chodzi o działanie? Tak samo ciekawi mnie to jak to jest z tym terminem ważności? Po jakim czasie widać mniej więcej różnicę, w biuście przy takim regularnym wklepywaniu np. 2 razy dziennie?

      Usuń
    5. termin ma 6 miesiecy i na spokojnie mi w tym terminie on wystarcza gdzie ja dwa razy dziennie sie nacierasz.

      Usuń
  2. Może kiedyś takie wypróbuje. A wiecie jak fajnie na szybko można nieco podnieść biust? Takie osłonki się sprawdzają https://julimex.pl/pl/p/Lekkie-oslonki-na-brodawki-ALL-UP-PS-08%2C-dwie-pary/1637 zakrywają brodawki także do sukienek bez pleców czy z dekoltami będą ok. A do tego wymodelują nieco biust, ładnie uniosą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu nie chodzi o to by sobie coś przylepić i by na chwile to pomagało tylko żeby faktycznie ten biust wyglądał lepiej kimika ;/ Co do tego frashe to w jakich warunkach go trzeba przetrzymywać? On poradzi sobie z taką skórą po schudnięciu by była bardziej jędrna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cytujac to co maja na stronie "nalezy przechowywac w temperaturze pokojowej" ;)

      Usuń
  4. kobiety w ciazy tez moga sie nich smarowac? nie ma niczego co by go skreslalo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych tam takich składników wątpliwych, ale jeżeli jest już ciążą to ja bym zdecydowanie jeszcze pokazała skład lekarzowi prowadzącemu. Nawet na stronie jest takie zalecenie, heh.

      Usuń
  5. Po jakim czasie mniej wiecej widzialyscie u siebie dziewczyny jakies zmiany? Robilyscie cos jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę tylko za siebie się wypowiedzieć i wydaje mi się, że przy frashe widziałam takie już widoczne zmiany po około 1,5 miesiąca? Coś takiego mi się wydaje..

      Usuń
  6. Gdzie wiecej moge o nim jeszcze poczytac w sumie?
    Wchodze na te https://frashe.pl i jest sporo info ale szukam recek itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. KWC wizaż
      2. Ceneo
      3. Opineo
      4. ZnamLek
      5. Verdelab
      6. Allegro?

      Usuń
    2. Na ceneo widzę, że jest dużo pozytywnych, więc w sumie powiedziałam sobie, że sprawdzę i zamówiłam stamtąd :D Mam nadzieję, ze do piątku już dojdzie przesyłeczka :D

      Usuń
    3. I jak wrażenia po czasie?
      Podoba Ci się te frashe?
      Jestem ciekawa jak się sprawdza?

      Usuń
    4. .....też jestem ciekawa. ja już mam z nim dłuższy staż, bo obecnie kończę już trzecie opakowanie i sobie chwalę. słyszałam w większości się go chwali, ale niektórzy nie lubią jego zapachu. dość dziwne bo jest dość świeży moim zdaniem.

      Usuń
  7. wiadomo czy mozna stosowac ten krem w trakcie ciazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam stronę frashe i w zakładce FAQ masz o tym punkt który brzmi: "Czy serum do biustu Frashe można stosować w ciąży?" Według strony stosowanie tego kremu powinno się skonsultować z lekarzem. Wiadomo, ze każda ciąża jest inna, więc lepiej mieć pewność, ze nic się dziwnego nie wydarzy. Ogólnie skład jest bezpieczny jeżeli o to chodzi.

      Usuń
    2. Gdzie to dokładnie jest?
      Możesz to wklepać czy coś?
      Nigdzie nie widze info o tym.

      Usuń
    3. Na stronie masz w zakładce. Widać to u góry, że masz takie po kolei - strona główna, serum ujędrniające frashe, blog, zamów teraz i... FAQ. Weszłam i widze to na stronie poznajfrashe, więc na tym się opieram.

      Usuń
    4. moze i szymka znalazla ale ja nadal nigdzie nie widze info

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam się pytać gdzie, co i jak z tym frashe jest. Bardzo dziękuję ❤️

      Usuń
  9. Mój ulubieniec nawet się u Ciebie znalazł :D
    Od roku stosuje frashe i nie spodziewałam się go tutaj.
    JAK MIŁO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero zaczynam sie nim smarowac ale mam nadzieje ze u mnie on bedzie tez tak dzialal. czytalam tyle ocen o nim dobrych ze wkoncu sie zdecydowalam go zamowic wiec bede dawala znac jak sie sprawuje. na razie to jest tydzien jak mam te serum ale na razie jest wszystko oki.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Coś dla przyszłych i obecnych mam ;)

Drugie spotkanie z Purina One ^^