Folia EASY JAN Niezbędny w mojej kuchni :)


Szybki, ale bardzo udany teścik Folii EASY JAN Niezbędny od testmetoo.pl #foliaEASYTestMeToo :)


Folia bardzo wygodna w użyciu, odrywa się ją w dowolnym miejscu palcami! U mnie zastąpi na pewno folię aluminiową, którą do tej pory używałam do pakowania kanapek i zabezpieczania miseczek z jedzeniem w lodówce, bo szczególnie w tym drugim przypadku niewiele to dawało, folia nie przylegała do naczynia tak, jak trzeba. Jeśli chodzi o kanapki to w przezroczystej folii widać z czym są i można wybrać akurat tę, na którą ma się ochotę. Dlaczego wcześniej na to nie wpadłam, tylko rozważałam podpisywanie kanapek? :p





Zestaw ambasadora zawierał dwa opakowania Folii EASY Jan Niezbędny oraz dodatkowo prezencik w postaci worków na śmieci bez odrywania, które przydadzą się w każdym domu ;)





Zachęcam do czytania mojej recenzji!


TestMeToo - dołącz do nas



Folia przypadła do gustu nie tylko mi:


97%
Potwierdza: Folię EASY łatwo odrywa się palcami w dowolnym miejscu.
99%
Uznało: Pakowanie produktów z folią EASY jest łatwe i przyjemne
100%
Stwierdziło: Folia EASY sprawdza się do pakowania różnorodnych produktów spożywczych.
99%
Potwierdza: Artykuły spożywcze owinięte folią EASY na długi czas utrzymują świeżość.
99%
Deklaruje: Polecę folię EASY moim znajomym.






Testowane przez: 432 osób

Z czystym sumieniem polecam wypróbować ;) Kuchenne życie trzeba sobie ułatwiać, jak tylko się da, a z JAN Niezbędny jest to możliwe :)

Kto jeszcze nie dołączył do #TestMeToo w każdej chwili może to zrobić:

TestMeToo - dołącz do nas



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Coś dla przyszłych i obecnych mam ;)

Werther's Original Soft Caramels

Frashe - serum ujędrniające do biustu