Skarby z Wizaż.pl


Pisząc ostatnią notkę przypomniało mi się, że brałam udział w jeszcze jednym teście Pantene i że dostałam się do niego dzięki stronie www.wizaz.pl. Stronka bardzo popularna, dużo porad dla kobiet i moje KWC, z którego często korzystam, czyli miejsce, gdzie setki osób recenzują kosmetyki i warto tam zajrzeć zanim się coś kupi ;) Warto tam również zajrzeć jeśli lubicie konkursy i testy:
http://wizaz.pl/Konkursy-i-testy


A oto jakie skarby miałam okazję przetestować dzięki Wizaż.pl:



O Pantene w poprzednim wpisie ;) Kupuję do dziś!




Rewelacyjny zestaw, a w nim uchwyt do powieszenia w łazience (najlepiej pod prysznicem!) i pojemna kosmetyczka ;) Maszynka Gillette Venus to mój nr 1 ;) Wymienne ostrza, które służą bardzo, bardzo długo :)



Taki zestawik od Blend-a-med i Oral-B :) Pasta ok, a płyn i szczoteczka naprawdę super!



Genialne mleczko! Zakochałam się i używam do dziś. Łagodne, delikatne, świetnie zmywa makijaż, nie szczypie w oczy, a cera jest mięciutka, nawilżona i gładka jak po użyciu kremu :)


Mam inne ulubione szampony, ale ten też się sprawdził.
Kolejny świetny produkt! Ratunek dla suchej skóry :) Gdyby lepiej zmywał tusz do rzęs to byłby produkt idealny.



Delikatny żel pod prysznic o subtelnym zapachu :) Dla mnie strzał w 10!



Bardzo wydajny kosmetyk o pięknym i długotrwałym zapachu :) Skóra po takim prysznicu jest gładziutka i pachnąca :)



To tylko rzeczy, o których pamiętam, ale myślę, że było tego dużo więcej ;)


Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zaglądania na http://wizaz.pl/Konkursy-i-testy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Coś dla przyszłych i obecnych mam ;)

Werther's Original Soft Caramels

Frashe - serum ujędrniające do biustu