Aussie od EverydayMe :)



Czas powspominać trochę te najprzyjemniejsze dla mnie projekty, czyli związane z kosmetykami i ubraniami. Szczególnie dobrze wspominam Aussie 3 Minute Miracle. Wystarczy dołączyć do Grona Ambasadorów na EverydayMe i na pewno uda się załapać do jakiegoś projektu :) Mi udało się już do kilku naprawdę fajnych.

https://gronoambasadorow.everydayme.pl/pl/ (poniżej informacje ze strony projektu)



Projekt Grona Ambasadorów: Aussie 3 Minute Miracle.

Do własnego użytku...
  • 4 intensywne odżywki Aussie 3 Minute Miracle: Reconstructor (250 ml), Luscious Long (250 ml), Frizz Remedy (250 ml), Colour Mate (250 ml)
  • Szampon Aussie Miracle Moist 300 ml
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Badanie opinii”
Do przekazania innym…
  • 10 intensywnych odżywek 3 Minute Miracle Reconstructor (75 ml)
  • 10 szamponów Aussie Miracle Moist (75 ml)
  • 15 ulotek Aussie


Jak widać zestaw zachwycający. Na początku wydawało mi się jednak, że to nie są odżywki dla mnie. Bałam się obciążenia włosów, szybszego przetłuszczania i to czekanie kilka minut z odżywką na głowie zanim się ją spłucze... 3 minuty to jednak naprawdę niewiele, a efekt był widoczny od razu. Włosy błyszczące, sprężyste i na pewno ładniejsze niż po użyciu innych błyskawicznych odżywek. Najbardziej podpasowały mi warianty Luscious Long i Reconstructor :) Próbki rozdałam rodzince i znajomym i dużo dziewczyn kupiło duże opakowanie po przetestowaniu odżywki. Jeżeli chodzi o szampon Miracle Moist to sam działał jak odżywka :) Poza tym opakowania bardzo poręczne i wydajne, a produkt długo zachowuje świeżość i resztki mam w łazience do dzisiaj :) Minusów brak, ale zapach mógłby być ładniejszy, chociaż każdy wariant trochę się różni, więc każdy ma szansę znaleźć swój typ :)

Poniżej wyniki projektu i kilka dodatkowych informacji ze strony https://gronoambasadorow.everydayme.pl/pl/projekty/aussie/wyniki-projektu:


Aussie 3 Minute Miracle wyniki projektu

Wyniki projektu Aussie 3 Minute Miracle. Opinie i recenzje 1,000 Ambasadorek.


Ocena Ambasadorek:

Ogólne wrażenie 4,5/5
Rekomendacja 4,5/5

Informacje o produkcie - intensywna odżywki do włosów Aussie 3 Minute Miracle

• Występuje w czterech wariantach: Reconstructor, Luscious Long, Colour Mate i Frizz Remedy.
• Stworzone dla każdego typu włosów dzięki unikalnym formułom w czterech różnych rodzajach odżywki.
• Głównym składnikiem poszczególnych odżywek jest:
  • Reconstructor - australijska mięta,
  • Luscious Long - australijski eukaliptus i olejek avocado,
  • Color Mate - australijska dzika brzoskwinia,
  • Frizz Remedy - aloes i olejek z nasion jojoby.
• Dostępne we wszystkich drogeriach Rossmann.

A na koniec kilka zdjęć z mojego testowania:








Polecam!




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Coś dla przyszłych i obecnych mam ;)

Werther's Original Soft Caramels

Frashe - serum ujędrniające do biustu