Zakupy na Zalando


Już drugi raz dzięki TRND mogłam przetestować sklep Zalando. Każdy Ambasador otrzymał bon o wartości 100 zł na zakupy dla siebie lub najbliższych oraz 5 kuponów zniżkowych na 20% na zakupy od 200 zł do rozdania.


Moje dotychczasowe doświadczenia z Zalando są bardzo pozytywne. Lubię to, że ubrania wyglądają na zdjęciach tak, jak w rzeczywistości, wybór jest naprawdę spory i zawsze jest wiele promocji.


Minusy są tylko dwa :) Po pierwsze częsty brak popularnych rozmiarów, a po drugie wyprzedane już produkty pojawiają się podczas przeglądania sklepu i utrudniają i wydłużają zakupy.

Nie mam żadnego ALE jeśli chodzi o jakość, dostawę, czy zwroty. Nigdy nie miałam też problemu z rozmiarem, czy tym, że ubranie w rzeczywistości wyglądało inaczej niż sobie wyobrażałam ;) Nigdy też nie otrzymałam błędnego zamówienia, co w niektórych sklepach zdarza się nagminnie. Do tego bezpieczne płatności i szybka, darmowa dostawa.


Zniżki na zakupy rozeszły się błyskawicznie same, zanim zdążyłam jeszcze to komuś zaproponować :) Sama też jedną wykorzystałam, bo ciężko było zmieścić się w 100 zł i bardziej opłacało mi się wybrać rzeczy za ok 200 zł i zapłacić ok 160 ;)

Zakupy na Zalando na pewno są bezpieczne. Polecam je też osobom, które mają problem z dobraniem rozmiaru, bo tu wszystko bezpłatnie i wygodnie można zwrócić :) Zakupy są bezstresowe, wszystko można przymierzyć w domu i bez konsekwencji wymienić, chociaż moje zakupy akurat były trafione ;)

Stronka jest bardzo czytelna i łatwa w obsłudze, wygodne filtrowanie i sortowanie przy takiej ilości asortymentu to podstawa. Dużo klasycznych ubrań i wyjątkowych perełek :)



Sprawdźcie sami! Ja polecam bardzo! ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Coś dla przyszłych i obecnych mam ;)

Werther's Original Soft Caramels

Frashe - serum ujędrniające do biustu