Vizir 3-in-1 Pods!


Uzbierało się ostatnio sporo testów, nagród i próbek do sprawdzenia i opisania i w związku z tym, nie wiedząc od czego zacząć, po prostu nie napisałam nic :D Pora wziąć się do roboty i przedstawić Wam produkt naprawdę godny polecenia, czyli kapsułki do prania Vizir 3-in-1 Pods!



Kapsułki Vizir miałam przyjemność testować dzięki przynależności do Grona Ambasadorów EveryDayMe. Dawno temu brałam już u nich udział w podobnym teście, więc tym bardziej byłam mile zaskoczona mogąc wypróbować nowszą wersję tego fantastycznego produktu ;)



Paczka ambasadora jak zwykle pozwalała hojnie obdarować rodzinę i znajomych i wspólnie testować produkt.

Kapsułki do prania Vizir 3-in-1 Pods to według producenta rewolucja w praniu - bez dozowania, bez kłopotów, 100% bieli Vizira w jednym prostym praniu! Ponadto jedna mała kapsułka wypierze do 5 kg białych lub kolorowych ubrań.



Osobiście potwierdzam, że te obietnice to nie puste słowa ;) Nie wyobrażam sobie już powrotu do proszku, czy płynu do prania. Tak jest o wiele wygodniej!

Nie zdziwiłam się też, że wszystkie osoby, którym rozdałam próbki, oceniły je bardzo pozytywnie. Wiadomo, że są plamy, które nie zejdą przy pierwszym praniu, ale Vizir i tak radzi sobie z nimi lepiej niż inne detergenty. Do zapachu nikt nie miał żadnego ALE. Świeży, wyrazisty, ale nie nachalny. Wygoda użytkowania to największy plus dla wszystkich. Cena kapsułek w promocji, które zdarzają się naprawdę często też jest przystępna. Produkt jest wydajny i nie trzeba kupować dodatkowych detergentów.



Dla mam maluchów mogę jeszcze dodać, że wrażliwa skóra mojej córy nie ma żadnego problemu z tym środkiem do prania. Zero zaczerwienienia, czy podrażnień ;)



Z czystym sumieniem polecam każdemu, kto lubi ułatwiać sobie życie, szczególnie jeśli chodzi o obowiązki domowe, od których uciec się nie da ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Coś dla przyszłych i obecnych mam ;)

Werther's Original Soft Caramels

Frashe - serum ujędrniające do biustu