Inteligentna szczoteczka Oral-B Genius 9000

Mała zmiana tematu, czyli przygoda z niezwykle nowoczesną szczoteczką elektryczną do zębów marki Oral-B :) Tego, że będę mogła przetestwać najnowszy model Genius 9000 zupełnie się nie spodziewałam.




Grono Ambasadorów EveryDayMe już raz dało mi możliwość testowania szczoteczki elektrycznej Oral-B, ale mimo wszystko zazwyczaj wracałam do szczoteczki manualnej. Wystarczyło, że rozładowała sie bateria i zapominałam o niej na długo ;) Starszy model też naprawdę nieźle czyścił zęby, będąc jednocześnie delikatnym dla dziąseł.




Tym razem to jednak zupełnie inny sprzęt, który trudno rzucić w kąt i o nim zapomnieć :) Nowy model szczoteczki Oral-B Genius 9000 to prawdziwy geniusz :) Ta szczoteczka to inteligentne urządzenie, które poprzez bluetooth łączy się z aplikacją na smartfonie i daje nam spersonalizowane wskazówki. Mamy do wyboru 6 trybów mycia, w zestawie 4 wymienne końcówki o różnym przeznaczeniu, uchwyt do smartfona na lustro i zestaw podróżny. Bateria jest niesamowita i wytrzymuje nawet 12 dni. Podoba mi się funkcja ostrzegająca przed zbyt mocnym naciskiem, timer, tworzenie statystyk, a nawet wskazówki, którą część jamy ustnej mamy umyć dokładniej. Jest tryb wybielający, delikatny dla dziąseł, a nawet dostosowany do mycia języka. Ponadto możemy sobie nawet wybrać kolor, na jaki podczas pracy szczoteczka ma się podświetlać.



Obecnie jestem na wyjeździe i korzystam z zestawu podróżnego. Szczoteczkę i telefon mogę ładować jednocześnie używając tylko jednej ładowarki :) Poręczne opakowanie służy także jako podstawka do telefonu, by wszędzie móc w wygodny sposób korzystać ze wszystkich opcji szczoteczki.



Pełen opis sprzętu tutaj.

Jedyny minus jest taki, że szczoteczka jest trochę głośna, no o cena 699 zł zdecydowanie nie na każdą kieszeń.

To, co wyjątkowo mnie zauroczyło to fakt, że taki sprzęt naprawdę pomaga delikatnie wybielić zęby, dłużej są gładkie, lśniące. Dzięki niej dłużej cieszymy się uczuciem świeżości i nieustannym oddechem, no i mamy szansę walczyć z kamieniem nazębnym, z czym szczoteczka manualną nie ma szans sobie poradzić.


Jeżeli macie takie fundusze to nie ma się nad czym zastanawiać! Polecam! ;)

#poprostugenius

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Coś dla przyszłych i obecnych mam ;)

Frashe - serum ujędrniające do biustu

Werther's Original Soft Caramels