Werther's Original Soft Caramels


Nadrabiam kolejne recenzje. Tym razem kilka słów o Werther's Original Soft Caramels, które testowałam ostatnio dzięki przynależności do serwisu Rekomenduj.to.


Nie jestem wielką miłośniczką karmelu, ale byłam bardzo ciekawa miękkiej nowości od Werther's Original. Marka ta kojarzy mi się z jakością, a jej reklamy pamiętam jeszcze z czasów dzieciństwa, kiedy to dziadek dawał wnuczkowi coś wyjątkowego :) Moc reklam jest niesamowita. Niby produkt nie trafia w mój gust, a jednak dobrze się kojarzy i na swój sposób chce się go mieć :) Odrobinę przerażające, ale do rzeczy ;)


Paczka ambasadora zawierała tradycyjne torebki z cukierkami oraz wersję kieszonkową. Jak zwykle sporo tego, więc jest się czym dzielić.

Pierwsze wrażenie po spróbowaniu Werther's Original Soft Caramels całkiem pozytywne. Karmelek jest miękki i przyjemnie rozpływa się w ustach. Słodkość w sam raz ;) Brakowało mi tylko jakiejś czekoladki wypływającej z środka, bo jej akurat jestem miłośniczką ;)


Dla kogoś, kto kocha karmel na pewno bardzo fajny produkt. Rodzina i znajomi bardzo chętnie zabrali mi większość karmelków :) Ja zjadam sobie jednego raz na jakiś czas, ale inni pochłaniają je zdecydowanie szybciej. Jak widać rzecz gustu.

Ze swojej strony mogę więc zapewnić o wysokiej jakości, fajnej konsystencji, a ponadto spodobała mi się wygodna wersja kieszonkowa. Opakowanie zachowuje swój tradycyjny styl, więc przywodzi na myśl miłe skojarzenia :)

Szukajcie innych relacji w mediach społecznościowych wpisując #softcaramels #swiatkarmelu ;)

Smacznego!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Coś dla przyszłych i obecnych mam ;)

Frashe - serum ujędrniające do biustu